DAY 1 - kort beskriving om dig själv

jag är alltså moa eklöf, en överglad prick från lilla hålan vadstena.
här går mitt liv ut på att försöka överleva mina dagar med mina
otroligt omogna och inte alls normala vänner.
hehe, jag skoja bara lite. dom är så härliga och underbara
världens bästa helt enkelt.
jag tar dagarna som dom kommer,
och står absolut för vad jag tycker och skäms inte för något.
har gått i handboll i ungefär 6-7 år men nu har jag slutat, inte min grej riktigt.
men jag är ju lika glad för det.
har ju en familj med, där ingår det otroligt många familjemedlemar
orkar inte ta alla men har iallafall världens bästa familj
mamma i vadstena pappa i motala och det är skönt.

vet inte vad jag mer ska säga, dålig på sånt här men nu vet ni lite mer om mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0