musar med bella

nej jag skoja jag myser med bella och gjort hela kvällen
eller först så drog jag till sporthallen efter Linköping,
sen åkte jag och bella till gymmet,
sen hem och laga mat för vi var ensamma hemma
och sen har vi bara suttit och kollat på typ
100 år gamla bilder och 50 handbolls matcher.

IMORGON KOMMER MIN BUSE KILLE TILL MIG SÅ JÄVLA HÄRLIGT.
blir inte ta bort löshåret imorgon heller för jag har inte tid
blir på onsdag ist .
men nu ska jag och min typ "normala" kompis dega ännu mer.

bild vi tog igår och inte för 2 år sen bara så ni vet

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju dock för 1 år sen.. hahah!!

2011-01-23 @ 15:10:15
Postat av: Moa

Eh och nolife?

2011-01-23 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0