alla hjärtans dag har varit bra.

skolan var helt okej , gick fort, stötte på lite MOGNA saker bara
men om jag sitter här och skriver själv går jag lika lågt och
är precis lika omogen som personen själv, så jag ska knipa käft,
men fan vad lågt asså.
fast skrattar mest åt det, att du inte trodde jag skulle hitta dig.


efter skolan kom iallafall christopher till mig,
vi har kollat på tv och bara haft allmänt mys.
nu har han åkt hem och nu sitter jag och kollar på topmodel

väntar på att mamma ska komma hem från bion med lite donken mat till mig, mohaha.
det är ju ändå en speciell dag idag så får unna mig lite
nej gud nu har jag skrivit mycket skit
hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0