höst sjal

ny höst sjal som jag fick av min kära syster
efter att hon varit i egypten i 2 veckor.
gulligt tyckte jag.
men så fort hon kom hem åkte hon så hann bara krama om henne
och få min sjal och så sen drog hon... sadface!!!
har faktist saknat henne för vi pratade så ofta förut.

och min halvbror Erik har flyttat hemifrån till en lägenhet i skövde
snart kanske ida flyttar med då är vi bara 5 kvar i familjen
alltså börjar vi bli en liten familj här hemma.


jag tycker den är riktigt snygg faktiskt
TACK SYSTER


JUST NU sitter jag och kollar på Oprah Winfray show
det är verkligen skit bra tycker jag, haha!
inget bra på mtv såhär dags men det kommer väl snart
annars kollar jag på tv 4 fakta.
bara för jag har så grymt tråkigt hade jag tänkt
att göra en sådära 5 sanningar om mig själv typ,
om det är något ni vill veta kankse ni får reda på det då.
och sen tänkte jag om jag skulle ha en fråge stund men jag vet inte?
nu måstejag iallfall sätta mig till rätta och kolla på tven.
hoppas på skolan imorgon iallafall så jag inte missar mer

med helt igentäppt, rinnade och irriterad näsa spränghuvudvärk och varm som en soligsommardag
sätter jag mig nu framför tven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0