GODMORGON TJURPUPPA

vaknade HALV JÄVLA 6 idag och kunde inte somna om .
solen bara GASSA på mitt fönser så är typ 100 grader här inne
och jag typ avlider , så vad ska jag säga nu sitter jag här då
som ni kanske förstår och vad ska jag göra?
ja det vet inte jag men är bara så jävla trött asså
helt sjuuuukt
fortfarande sjuk med så kan känner att ingenting ligger på topp just nu
förutom att jag ska till robin i eftermiddag
FAN VAD HÄRLIGT!!!!!!
jag är ändå på rätt bra humör kom jag nog nyss på
för jag är ju inte jättetjurig som jag kan va
för då skulle jag ju inte sitta här men nu gör jag ju det
ELLERHUR vavava.
nae, jag är bara allmänt flum trorja så blir ju bara
för taskigt att sitta här då
slår på tven och ser vad vi får fram .
bloggggggar later


VET att jag är bäst på att ta kort
men grejer vad liksom den att jag bara ville säga
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: cajsa

vilken gullig bild ! :)



Frågestund på min blogg förresten, kul om du ville ställa en fråga elr 2 :D

2010-09-04 @ 08:57:55
URL: http://cajsssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0