tisdag 18:02

nu sitter jag här och dunkar musik och ska slänga på mig kläder och snart
dra ner till s:t per skolan och träna.
för er som inte visste och undrar tränar vi måndagar tisdagar och torsdagar.
om ni undrar varför jag inte bloggar så mycket dom dagarna med det är just därför
och den här veckan är det massa med skolan så kankse blir otroligt dålig upptarering.
men nu hade jag ju iallafall tid så slängde in ett inlägg ni kan ju få bild från idag,
vet inte varför men iallafall det är kul trorja ?
ville bara säga att jag saknar min oehört underbara pojkvän.
men nu ska jag lägga mig och plugga och kolla på tv.

so boring inlägg men haha aja , skitsamma bloggade ju och ni läser om ni vill liksom
ska börja blogga om kläder och tips och grejer och även vad jag gör på dagarna
för det är folk som vill det med.
så jag lyssnar på er (y)

lite bilder


ph1:jag bella emma från igår när vi spelade in film till skolan
ph2:emmis och jag innan träningen igår
ph3: jag imorse as trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0