steg 1 avklarad !

härligt vidare i steg 3 !
kom hem från hjo igår vid 4 med ett leénde på läpparna kan jag lova
vart ju bara större när jag blev hämtad av pappa och åkte till älskling halv 5.
sov där inatt och kom hem imorse, idag har det abra vart skola sen träning.
nu ska jag snart plugga och sen måste jag kolla PARADISE HOTEL!
jag älskar min robin mest.

bloggar mer när jag orkar .
ska snart börja blogga regelbundet men det blir när jag har ny header och design,
men det fixar sig inom 2 veckor jag lovar !


Kommentarer
Postat av: Susanna

Design kommer så fort du langar bilder ;) <3

2010-10-26 @ 15:48:54
Postat av: Moa

absolut :D<3

2010-10-26 @ 15:54:10
URL: http://mmoaeklof.blogg.se/
Postat av: ida

tycker det är lite dålig att inte jag din systeryster inte fått ett inlägg;)

2010-10-27 @ 22:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0