Smink igen

Gör ett lite bättre inlägg på hur jag sminkar mig.

1.

Börjar med att lägga ett tunt lager foundation
täcker oavsett vilken hudtyp du har.
Xperience Weightless Foundation 149:- på kicks.

2.

sen lägger jag på lite i.d. bare minerals finns också på kicks.
vet ej hur mycket den kostar. jag använder light

3.

Sen blir det på med mascara också från kicks finns även på H&M vet jag.
Xperience Volume Mascara 149:-
jag tycker verkligen den här är bra, jag har inte så stora ögonfransar ,
men dom ser verkligen mycket större ut med den på.
GILLAR SKARPT.

Så ser min vardagliga sminkning ut, annars lägger jag på lite kajal,
kan bli ögonskugga, rough och så vidare ni vet.
men hoppas ni blev nöjda med det här .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0