varje dag är en ny dag med nya möjligheter.

Dagen började tungt, kändes inte alls bra var skit depp osv.
sov hela matte lektionen efter som jag inte sovit något inatt, bara gråtit
like always nae men typ.

det är så lustigt jag är helt förstörd men jag är ändå så glad och vet ni varför
det är för att alla ni får mig och se positivt på saker.
asså ni är bara hur snälla som helst allt ni skriver och säger om mig
och hur fel det är om man lämnar en sån tjej som mig och allt ni säger.
ni får verkligen mig på positiva tankar men börjar ändå genast känna
att det inte finns något hopp kvar hur mycket jag än vill det.
för jag älskar dig det gör jag verkligen.

iallafall på slutet av dagen vart det bättre när alla ville få mig glad,
lättare att inte tänka på allt även att du kommer upp hela tiden om och om igen..
svårt allt ska va men jag vill attt vi ska fortsätta på samma väg du och jag tillsammans.

kanske lägger upp video från skolan idag.

+ att jag känner mig sjuk usch och fy inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0