tårarna rinner sakta men många.

hur kan du göra såhär?
bara släppa mig efter ett år sen börja träffa en annan du känt i typ en vecka,
vet inte vad det är ni har gemensamt hoppas inte det är mycket,
hoppas du förstår att du förstört mig till 1000, jag vet inte vad jag ska säga
men en sak är säker , jag älskar dig och så kommer det förbli .
hallå allt vi gjort hur kan du bara skita it, åh blir så himla ledsen.

det var alltid bara du och jag, vi var glada och gjorde allt tillsammans
ingenting kan stoppa det jag känner för dig, vi har varit här många gånger
men nu vart det slutet, det är över nu.
du var allt jag behöve.




allt är över nu , du har krossat mitt hjärta helt, du har verkligen lyckats !

Kommentarer
Postat av: lina

men usch moa fan vad tråkigt :(

även om vi inte pratar så mycket längre så finns jag alltid, det vet du <3

2010-12-01 @ 19:04:10
Postat av: Moa

mm.. :/

tack lina och jag för dig det vet du med <3

2010-12-04 @ 09:57:34
URL: http://mmoaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0