nerverna börjar ta över

igår vart det en hel trevlig kväll med folk och skräckfilm,
syster kom och hämtade mig, så fick jag säga hejdå till henne
för hon ska tillbaka till Oslo som hon nu flyttat till så hon drar idag..
men vi ses ju snart igen så.
men nu ska jag iallafall säga att jag har vart jätteduktig och städat med.
och vid 14:00 som sagt ska jag ner till stan och sitta där i 3 timmar.
JÄTTEKUL.

men nu ska jag sitta och kolla på film med lillebror,
barnvakt det är ju inte så ovanligt.
visar bild på hur håret och så blev sen
är verkligen jättenervös, hoppas verkligen det blir fint.

Kommentarer
Postat av: emma

tar det 3 timmar och sätta dit löshår? :)

2010-11-02 @ 14:17:47
Postat av: Moa

aa, det löshåret jag ska ha !:)

2010-11-02 @ 18:26:35
URL: http://mmoaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0