bilder från sommaren-10

ÖLAND MED ÄLSKLING ♥

påväg till öland. kommer ihåg hur vi sprang ut mitt på natten
var skit kissnödig och gick till andra sidan och sprang runt på en as läskig
brygga.

söderköping


Söderköping, då världens lyckligaste tjej

Två kanon snygga bilder på mig och robin

Älskar att se dig le, det får mig bli varm i hela kroppen.

Kommer ihåg alla busiga dagar med dig.

Skänningemarken med flickor underbart.

En riktig buskväll med Julia

Motala kvällar med flickorna

Göteborg med Robin, mysigt spöregn osv.

Kommer aldrig glömma det här året betytt så mycket för mig
Robin gjort mig till världens lyckligaste, verkligen vart det bästa året
någonsin med dig gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0