badat

uppe ur badet nu, otroligt skönt känner mig
fräsch och ren.
lovely

gjorde aldrig någon + o - lista igår så det kommer nu.


börjar med + :

- sommarlov snart
- att jag fått mitt löshår
- alla snygga sommarkläder som kommit
- beachen 10 HÄRLIGT!
- min pojkvän såklart stort ++++++

sen kommer - :

- alla skitar som inte inser sina fel
- vädret
- pengarna är slut
- att min kropp inte lyssnar på mig

kan knappt komma på något men det var lite vad som är i mitt huvud just nu

nu ska jag sätta igång musiken och dunka och sen göra iorning mig,
sen ska jag äta och sen vänta på mamma sen åka till robin så får se hur
mycket jag bloggar i helgen, kan bli lite, mycket eller inget
det återstår ju att se.

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0