lite allvar


precis sådär är det...




just nu känner jag bara såhär,
jag vill verkligen bli smal ha fin kropp.
jag vet att man inte ska döma sin kropp,
för visst det är finare att vara lite mullig än smal,
men jag känner verkligen inte att jag vill se ut såhär
rent ut sagt jag HATAR min kropp,
finns inte en kroppsdel jag ens tycker lite om
jag tycker det är jättejobbigt och vet inte vad jag ska göra åt det.
alla mina vänner är helt perfekta har världens finaste kroppar.
när vi tex. ligger på stranden tillsammans sitter man där som värsta
FLÄSKBERG eller något det är inte kul det är verkligen inte det.
jag vill verkligen göra någonting åt det här..

KAN INTE HJÄLPA MIG MED VAD JAG SKA GÖRA ÅT DET?

Kommentarer
Postat av: lina

moa sluta! :O

du är jättefin som du är nu! du har inget at skämmas för gumman, du är helt perfekt som du är! :O <3

2010-03-13 @ 20:06:15
URL: http://linawestrin.blogg.se/
Postat av: Moa

aw lina !

tack men jag har väldigt mycket, FÖR MYCKET attt skämmas för. om jag skulle se ut som du hade det varit en annan sak för du är också såhär as fin i kroppen.

(L)

2010-03-15 @ 23:08:32
URL: http://mmoaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0