pluggat som en häst

nu har jag pluggat gaaalet hade matteprov idag
och har teknik prov imorgon, och så gör vi
"fakta om djur?" som ska vara klart för jag ska redovisa om
isbjörnen imorgon haha xd



nu ska jag sätta mig och bara chilla pung och lyssna på musik
för jag kan ju ändå inte tekniken hur mycket jag än läser
varför läsa?
erik fyller ju idag med så vi får gäster med snart,
så nu äre bara dunka dunka musik som far igenom öronen på mig.
UNDERBART.



Lite om morgon dagen med.
jag och några av mina vänner drar med bussen efter skolan
in till motala och ska handla presenter till pauline
för vi ska fira henne på fredag och efter stan drar
vi och kollar på Sex and the city 2
HÅLLER TUMMARNA på att den är bra

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0