nu var tisdagen över

så nu har det iaf gått tisdag med och skolan är över
och min pojkvän som slutat skolan idag
kan ju bara gå och sova tills jag får sommarlov
som jag får om 3 jävla dagar



jag imorse

en moa redo för skolan, men nu är jag hemma och har spränghuvud värk.
och det är inte speciellt lustigt eftersom våran klass är ja, hur man nu
ska uttrycka det.
LITE udda och pratar LITE mycket.


sen har jag kommit på att min skolavslutingsklänning
är verkligen GRYMT tråkig och det ska regna på fredag så
då blir den ännu tråkigare men ni får se den på fredag.
HEMLIS,hahah omg.

nu harjag iaf skrivit av mig lite lägger in mer senare sen
nu ska jag gå och tjura för robin har ju som sagt slutat redan
och nu är han säkert ute och gör något skit kul
som jag blir galen på.

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0