jag mår inte speciellt bra

men man får ta sig i kragen och vara kvinna

har hänt en jävla massa saker idag så mår ju
inte så jävla bra.
men sen har jag 2 underbara kompisar som ska följa
med mig till motala imorgon och förgylla min dag där,
ni fattar inte hur bäst ni är tjejer.

men nu är klockan 03:15
så borde nog lägga mig om jag ska ha ett litet suck
om ett ens kunna sova imorgon.

jag säger godnatt nu
och hoppas det finns några lite mer glada människor där ute
inte lika ledsen och deppig som jag .
och tack olivia för du bryr dig, du fattar inte hur mcyket det betyder.
och såklart mina älsklings tjejer som är bäst bella ellen och julia
asså ni är som ett under har slått in för mig.

och robin, vart fel idag men jag har insett en sak idag iallafall
och det är att min kärlek till dig är ÄKTA.
jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0