fyfan vilken jävla rolig onsdag

förlåt för jag inte bloggade igår,
men hann inte på morgonen och på
kvällen var jag grymt trött så då orkade jag inte
men nu hinner jag med ett lite snabbt, för ska åka
till skolan om några minuter.

gårdagen (alltså onsdag) var verkligen SUPER
vi hade så jävla kul asså.
jag bara älskar er flickor.


SEX AND THE CITY
3,5 av 5 för den var skit bra,
men ändå inte på något sätt grymt lång
och hände inte mycket ibland,
annars var den bra!




nu ska jag dra mig tll skolan för ett gympa pass
med min härliga klass.
vi hörs när jag kommer hem

LATER

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla sööööööööööööööt

2010-06-03 @ 19:28:55
Postat av: Moa

tackar, vad snällt (a)

vem är du ?:)

2010-06-04 @ 13:21:49
URL: http://mmoaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0