en dag kvar ungefär tills vi slutar skolan

och det är skapligt gööööött.

har precis kommit hem från s:t per
haha det är det enda jag har och säga.
men det var ju trevligt att se så mycket
folk som dansade och vad dom nu gjorde.
HAHA

nu iaf måste jag bara berätta vad som hände i skolan.

vi hade först teknik och fick tillbaka vårat prov vi skrev
för några/någon vecka sen och gissa vad moa fick på det
jo 6 / 25 , alltså IG.
så det vart ju en bra början på dagen.

sen var det fotboll uppe på k-valla
alla 9:er körde sen var det lärar match
och på vår svenska lektion var det 16 st
som hoppa över så cirkus 6 var kvar.
sen hoppade jag över spanskan med
så såklart fick vi KVARSITTNING.

DAGEN VAR KANON VERKLIGEN.

aja hände lite mer men orkar inte berätta.
nu har jag nog underhållt er ett tag.
så nu ska jag slå på tven och se vad det är
som underhåller mig den här kvällen
blir nog MTV som vanligt.

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0