förlåt för dålig uppdatering

gabriella och julia sov hos mig inatt,
spelade spel hela skit länge sen vid 02:30
vart vi as sugna på kladdkaka så vi stälde oss och gjorde det.
vet inte när vi gick ochla oss men vad spelar det för roll,
var efter 04:30 iallafall men är man ensam hemma så är man .

nu iallafall packar jag för inatt sover jag hos min pojkvän,
och imorgon åker vi till göteborg/liseberg.
så himla mysigt alltså.

men kan tyvärr inte lägga in några bilder nu
för sitter på syrrans dator för min dator är borta
JIPPIE!
haha, men vi får sse hur mycket jag bloggar
för kan ju inte blogga från mobilen för jag har ju så ny mobil !

hat bra här hemma så hörs vi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0