ta er tid att läsa hur duktiga vi har varit

Då var man hemma från hallby som gick förjävla bra i år.
Börjar med match mot Näsby vinner den med ett par bollar.
Kör mot haha ngt annat kommer inte ihåg vann den med.
Sen körde vi mot Årsta så förlorade vi med två bollar.
Sen körde Näsby mot Årsta och vann det betydde
att vi vann hela våran grupp så vi kom till A-slutspel.
Först kvartsfinal mot RP, på slutingnal stod det lika
vart sudden, och vi fick in bollen och vann.
Tog oss till semifinal vann den mot Backa med 2 bollar.
Sen tog vi oss ända till FINAL, och där körde vi
och det var så jävla jämt hela vägen.
Och så fick vi köra sudden i final.
Den höll på i tio minuter sen fick Årsta in bollen.
Så jävla surt så ni fattar inte, men vi känner oss ändå som vinnare
men kändes nästan som det var våran tur att vinna iår asso.
men andra plats av tjugofyra är faktist RIKTIGT bra för oss tjejer
vi blir bara bättre och bättre och jag är så stolt över er det ska ni veta.
Har kommit hem med tränings verk i hela kroppen och två lårkakor
i samma lår, det är ju så underbart skönt måste jag säga.

och nu ligger jag helt död i sängen, får väl se vad det blir idag.
men nu ska jag nog ta och sträcka ut nacken kan knappt röra den.
när det kommer bilder från cupen lovar jag att ni ska få se dom,

sen sista sak tjejer:
tack för en fantastisk cup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0