detta är endast till robin

robinvernerlundin
vart ska jag börja.
det känns som vi kännt varandra i evigheter fast det inte alls är länge.
och när jag såg dig första gången asso jag bara kände vikken kille.
du tog mitt hjärta med storm och här står jag idag lyckligare än någonsin.
du gör alla gråa dagar till ljusa du är den som får mig på bra humör,
du är den som alltid för mig att se allting på ett bra sett du är bara så himla bra.
jag kommer aldrig ens att tänka tanken att lämna dig för det är ngt jag aldrig tänker göra.
du är verkligen allt robin, och det är helt sjukt hur kär man kan bli.
och du gör mig så jävla lycklig,
när jag ser dig blir jag helt varm i kroppen ditt underbara leénde att se dig le
gör mig så jävla glad, när du håller om mig känner jag verkligen att
jag aldrig tänker släppa taget om dig ,
när mina läppar nuddar dina är det bästa som finns.
jag vet bara inte hur jag ska säga hur mkt du betyder för mig.
och tack för alla underbara studer jag har fått tillsammans med dig än sålänge
det ska bli så jävla många fler stunder.
jag vet inte ens vad jag ska säga du är verkligen en drömkille
en sån kille man bara kunde drömma om och nu är du min ,
det är som min livsstörsta dröm gått i uppfyllelse,
jag har aldrig någonsin känt så starka känslor för ngn som jag känner för dig,
och det har inte gått en lång tid en så förstå hur jävla mkt känner för dig asso.
det jag försöker förklara är att jag älskar dig så oerhört mycket.
du är verkligen det finaste på hela jorden.
/från din bara DIN moa


Kommentarer
Postat av: lina

aw va gulligt moa :')

honom behöver jag inte slå :D

hoppas det håller länge mellan er gumman,

det förtjänar du (LLL)

2010-01-11 @ 16:58:25
URL: http://linawestrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

tacck lina.

nej aldrig han är den bästa killen i världen.

ja det hoppas jag med.

aww (a)(LL)

2010-01-11 @ 22:31:51
Postat av: Anonym

tacck lina.

nej aldrig han är den bästa killen i världen.

ja det hoppas jag med.

aww (a)(LL)

2010-01-11 @ 22:32:01
Postat av: Anonym

tacccck lina.

nejnej verkligen inte han är så bra!

det hoppas jag med verkligen.

awww (LLL)(a)

2010-01-11 @ 22:32:19
Postat av: elin

naw, vad fint moa, <3

2010-01-19 @ 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0