söndag

blogghumöret sådär,
men ändå ganska så stort
för mamma frågade om jag ville göra om mitt rum och har
velat det hur länge som helst till det där rosa tjej rummet till
mer mörka mys rum, det är härligt är det.

sov hos robin inatt fyfan vad jag älskar dig♥
älskar hans brors kommentar med

moa kommer ju göra slut med robin imorgon, för han är så ful när han har sovit/vaknar
hahaha fyfan vikken pärla


nu trorja jag ska sätta mig och glo framför teven och sen
plugga kemi, har kemi prov.

HÖRS SENARE

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Du kan ju bara lägga av att säga att du är ful.

Du vet interst inne att du är söt/snygg!

Snälla, inse fakta Moa!

2010-02-07 @ 17:12:16
Postat av: Moa

meh, om jag skulle vara snygg då skulle jag väl själv säga det.

och jag är inte dum, jag vet själv att jag inte är söt eller snygg. det är min åsikt och jag vet att jag har rätt!

INSE FAKTA EMMA

2010-02-07 @ 18:13:53
URL: http://mmoaeklof.blogg.se/
Postat av: Emma Karlsson

lägg av!!!

2010-02-07 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0