10 saker du kanske inte visste om mig.

1. jag älskar långa sms
2. jag älskar rumpor
3. jag älskar när killen säger hur mycket han älskar mig
4. jag älskar när folk ger mig komplimanger
5. jag är livrädd för det flesta djuren även att jag tycker dom är söta
6.jag älskar pussar och kramar speciellt från robin
7. jag älskar varma kläder
8. jag älskar folk som är sanna och inte falska
9. jag hatar falska människor
10. jag älskar när killen viskar i mitt öra att jag är den rätta


har mycket mer, men känner att ni får säga till om ni vill veta mer.


KOLLAR PÅ LET´S DANCE MED FAMILJEN!

tränade precis och ska ta mig en dusch snart


imorgon hoppas vi på älsklings robin♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0