varför ska jag fortfarande tänka?

ni vill jag att ni ska få veta.
jag tänker inte alls mycket längre, och det har också fått mig att glömma en hel del.
såklart inte helt och hållet men väldigt väldigt mycket.
jag är så glad att jag har lyckats ta mig vidare och mogna en aning.
Jag har precis lärt mig stå på egna fötter, förut hade jag en annan till hjälp
men nu klarar jag det här själv.
du var det bästa jag hade, nu vill du ju inte ens veta av mig inte så lätt
för mig att fortsätta veta av dig då heller.

Mitt nyårs löfte:

*Inte tänka tillbaka på allt gamalt, för det nya som kommer är
lika, eller dubbelt så bra!

om jag klarar det ska jag fortsätta med nyårslöften ska se hur det går först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0