måndag 20/12

dagen har varit helt okej, lite motgångar.
ÄLSKAR FALSKA PERSONER!!!!!!!!!!!
åh, blir så trött på vadstena.
men iallafall nu är det så att jag hade en underbar helg iallafall
fanny var här och gjorde den skit bra.

idag iallafall, så hämtade jag lillebror på fritids och sen gick vi hem
snart ska jag in till mjölby och va där ett tag sen hem och då ska jag sova
sov typ bara 3 timmar inatt så blir sova ikväll kan jag säga, sovmorgon imorgon med
FEEEEEEET NICE.


fin bild på min vackra vän. du är allt bra fanny!

Kommentarer
Postat av: ---

vem?

2010-12-20 @ 18:14:18
Postat av: fanny

heting till vänster, kan man få hennes nummer?



du är allt bra du med moa, next up för oss är ju att packa kassar åt tanter, wihoo...

2010-12-20 @ 22:44:28
URL: http://byfanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0