lördag 11/12

(förlåt att jag inte blogga något igår hade inte tid)
gårdagen hade jag fullt upp och det har jag idag med.
planerade helgen väl måste jag säga imorgon har jag med planerat
iallafall på förmiddagen för det skulle vart lussevaka på kvällen
men så blev det inte så får se vad jag gör då.

IGÅR
iallafall så gick jag i skolan först.
sen åkte jag hem vid 4 fick jag besök.
var här till 20 i 9 då drog jag till bella
där emma var med, vi hade det bara mysigt.
jättetrevlig dag.

IDAG ska jag först åka och kolla på hockey,
sen ska jag åka in till motala vid 2 någon gång.
kommer väl hem frammåt kvällen och ikväll blir det
emma och kanske lite folk, vi får se blir säkert något kul,

nu får ni grymt mycket bilder på vad som hänt sen i torsdags och fredags.

lite bilder från här och var, SISTA BILDEN ÄR INTE SERIÖS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0