här ska det delas ut stjärnor till folk som är värda en.

stjärnor till folk som har gjort en extra förtjänst till att jag orkar mig vidare.

Mamma: finns inte ord, du är bara bäst helt klart
Ida/syster: du finns alltid där
Gabriella: världens bästa vän, du är så jävla mycket. Klarar det inte utan dig
Beata: världens gladaste tjej, du betyder massa. Klarar det inte utan dig
Emma J: världens sjukaste tjej, du är bara så bra. Klarar det inte utan dig
Mina tjejer(ni vet vilka ni är): Ni gör mig så glad, finns alltid. (här ingår även BÄSTANADINN,CEPEALMA,EMELIESNUTT,NÄSBORRESHEJLA,
FANNYBUS mångafler
)
Marina: Extra plus till dig, du fick mig stå på egna ben.
Tobias: Ger mig sån energi och du sprider så mycket glädje. Du är verkligen en solstråle.
Alla som funnits där för mig: Ni har fått mig inse jag kan stå på egna ben och nu ska jag pralla mig vidare in i det nya året glömma allt det gamla som varit och leva i nuet ta dagarna som dom kommer och lita på mig själv. Ni har fått mig att inse. Tack alla♥


Kommentarer
Postat av: beata

åh älskar dig galet moa du är så jävla bra!!

2010-12-24 @ 21:09:36
Postat av: Moa

jag älskar dig galet beata!!

2010-12-24 @ 22:26:27
Postat av: fanny

du är bra du moa!

2010-12-25 @ 19:58:53
URL: http://byfanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0