förlåt att jag inte bloggat

men nu kommer ett inlägg så ni vet att jag lever.

igår var jag i motala med bellis och beata mina favorit flickor.
hade så grymt kul, mellan 6-halv8 satt vi i sporthallen och kolla på innebandy på motalas kills.
några killar som var sjukt roliga som satt över oss.
dagen vart skit lyckad.
tack pärlor.

idag, avslutning till 11 fick reda på mina betyg och så vid typ 2 somnade jag och sov i typ
1 och enhalv timma, nu snart kommer fanny vi ska dra till konsum med stina och stå
och göra vårat jobb , så galet kul.
haha, men iallafall, sen ikväll ska jag till pauline med tjejer och så ,

imorgon drar jag till linköping, är där hela dagen sen när jag kommer hem ska jag
och min kära mamma baka julgodis.

sen på fredag är det julaftonnnn.
bloggar på min lillebrors dator, så har inga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0