FÖRLÅT FÖR DEN JÄTTEDÅLIGA UPPDATERINGEN

men jag LOVAR att jag ska bli mycket bättre ,
nu sitter jag bara här som jag ska göra hela kvällen
för det blir ingen träning för mig för min halv är inte som den ska och
eftersom jag hade halsfluss för inte alls längesen ville mamma att
jag inte skulle träna idag så, så är det med den saken
så nu undrar jag vad jag ska med livet till
när pojkvännen är med sina kompisar
alla andra tränar och alla mina motala kompisar är i motala.
och jag sitter här hemma och degar ,
det känns ju underbart verkligen..INTE
så jag tänkte kolla lite kläder och om jag hittar något snyggt så lovar jag att lägga ut det men man vet aldrig om jag orkar eller inte, så frågan är ju den.

kan ju leka lite med min lillebror men nae nu känner jag att jag inte ska skriva mer
haha,

ÄCKKKEEEEL
jag vet men inte gjort i ordning mig eller något sitter
och myser i älsklings tröja, den lukar han och fan vad jag saknar han
även att jag träffa han igår och i förrgår så saknar jag han lika mycket för det.

jag ska nog sätta mig och glo på teven nu ,
vi hörs om en stund alla som har lika tråkigt som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0