förlåt att jag inte bloggat

men mina dagar ser fan ut såhär jämt nästan
-går i skolan slutar nästan alltid 14:30
-går/cyklar hem med folk
-hemma
-tar mellanmål(ringer älsklingen)
-sätter på tven och kollar på MTV
-sätter mig vid datorn
-kl:20:00 kollar jag mamma och adam på fångarna på fortet
-kl21:30 kollar vi på timeout
-senare sen ringer jag och pratar med älskling
och säger godnatt för dagen

så jag ORKAR fan inte blogga bara,
men kommer inlägg då och då
så ni kan hålla utkik för det
och i helgen ska jag iväg på handbolls träningsläger.
på söndag har jag och robin vart tillsammans i 8 månader
så ska åka till han direkt jag kommer hem från handbollen
och mysa med han galet , för jag saknar honom nu och det
är bara onsdag idag det är fan i mig 4 LÅÅÅNGA dagar kvar tills jag får träffa han.
damn vad jobbigt att han bor i motala
skitsamma nu har jag skrivit massa nu ska jag slå på tven
och kolla på MTTTTVVV ohyes, underbart gör en så glad asså 

vi hörs dudes



gick inte rotera xdd?
men bild iallafall från gårdagens mys med emma och bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0